vintermys

Fanny är här i veckan, det älskar jag! :D
Det är inte så ofta vi ses, så jag sätter mig inte så gärna vid datan när jag väl har henne här.
I måndags var Fanny, Josefin och jag ute och åkte skoter och hade hur roligt som helst! Det blev lite bilder knäppta, så jag bjuder på några..



















Imorgon ska Fanny, Evelina, Simon och jag åka till parkbadet och bada och sen på kvällen ska vi titta på bio.
Sen sover Fanny och jag hos Evelina.
Jag känner på mig att det kommer bli en riktigt mysig dag! :)

Ha det bra



Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag känner på mig detsamma! :) Ses imorn min lilla tös!

2010-01-06 @ 22:19:43
URL: http://ewiis4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0