söndag

Idag är det söndag och det betyder sista dagen på lovet. Inte kul!

Igår åkte Fanny hem. Vi har haft det jätteroligt i veckan och jag hoppas att det inte är så långt kvar tills vi ses igen! Hon skulle med ett tåg från Sandviken så jag blev avskläppt i Valbo så tog jag bussen till min älskling. Det var så skönt att få träffa honom igen också, en vecka är långt utan honom!
Igårkväll var vi på bio, vi tittade på "Sherlock Holmes". Helt okej var den faktiskt. Sen gick vi hem och bara tog det lugnt.
Idag vaknade jag av Mattias alarm klockan sex. Han skulle på match, men jag orkade inte gå upp så jag fortsatte sova. Jag vaknade igen klockan kvart i ett. Skönt att sova ut sista dagen man kan för imorgon är det ju skola. Det skulle inte sitta fel med en till vecka lov faktisk..
Snart kommer Mattias hem igen och lite senare ska vi titta på a-lagets match på träffen.


I torsdags hade vi 10 månader! Så jag bjuder på en bild på mig och min älskling!


Jag älskar dig gubben min<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0