min helg

I fredags följde jag med älskling hem. Vi blev hemma hela kvällen och hade det mysigt för oss själva.
Igår jobbade jag hela dagen. Sen på kvällen följde jag med älskling på fest hos Pontus. Det blev en väldigt lyckad kväll med massa roligt folk! Jag sov hos älskling igen. Det är alltid lika mysigt att slippa sova ensam! :)
Idag vaknade vi tidigt för Matte skulle upp på match. När han åkte somnade jag om igen och sov en timme till. Idag har jag jobbat hela dagen, men nu är jag ledig hela januari, så himla skönt! Fick skjuts hem från jobbet av min kära papi, det är så skönt att slippa bussresorna, så tack för det.
Har precis tittat på "En annan del av köping", gud vad gulliga dom är!
Nu ska jag hoppa ner i badet sen ska jag sova. Nattinatti

Kommentarer
Postat av: carro

riktigt roligt var det!

speciellt alla danser :D haha

2010-01-18 @ 17:54:16
Postat av: svar:carro

Haha, ja eller hur! Herregud vad jag skrattade ;D

2010-01-18 @ 18:25:29
URL: http://traccan.blogg.se/
Postat av: carro

haha ja det var roligt! ;D

2010-01-22 @ 15:06:48
Postat av: svar:carro

Det måste göras om! :D

2010-01-22 @ 15:56:41
URL: http://traccan.blogg.se/
Postat av: carro

ja helt klart! :D

2010-01-23 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0