min helg

Josefin har varit hemma i helgen och det är nog det skönaste som finns!

Bild på mig och Josefin när vi var små

I fredags var jag med mina systrar och Diva. Vi åt supergod mat, bastade och hade det jätteroligt!
Igår åkte Josefin och jag till papsen. Det blev tacos till middag. Sen kom Anna, Maria och Anna och hälsade på. Vi tittade på film, spelade kort och åt massa godis och annat onyttigt.
Idag har jag och Veronica varit ute och åkt skoter. Så himla roligt är det! Nu väntar jag på att maten ska bli klar, för jag är jättehungrig!

Ikväll ska jag titta på Mattias match sen ska jag sova hos honom. Bra slut på den här veckan :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vad jag bara vill flytta hem till min underbara familj igen ibland. Har varit så mysigt att vara hemma i helgen och så roligt att vi har hunnit träffats så mycket! Sån tur är så är det bara några skoladagar i mellan sen ses vi igen. En till super helg fast i Småland, är du på? :)



Haha, den där bilden. Jag undrar vad det är vi håller på att skratta ihjäl oss åt! Haha...



Love you sis!!! <3

2010-02-01 @ 00:21:21
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0