12 januari

Igår kunde jag inte somna. Det var en sån här "Amanda tänker" kväll.
Dagen i skolan var inte en toppendag heller, men vi slutade halv två istället för fem så det var skönt.
Efter skolan fick Fanny och Matilda mig på bättre humör. Vi gick på stan ett tag och så gjorde vi nåt jag aldrig trodde jag skulle göra i den här kylan. Vi gick in på flanör och köpte glass. Tjocka tjejer, haha!


Jag hittade en jacka också. Lite mer vårjacka, men den funkar nu med.

Lite dålig bild, men man ser på ett ungefär hur den ser ut.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hmm.. Hade inte damen slut på pengar tro?? :P

2010-01-12 @ 22:00:23
URL: http://ewiis4.blogg.se/
Postat av: Evelina igen

Jackan var i alla fall jättefin!

2010-01-12 @ 22:00:51
Postat av: svar: Evelina

Jo.. Men jag fick lite extra så jag köpte den;)

2010-01-13 @ 14:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0