morgonmys

Har ni någon gång vaknat på en lördag och trott att det var skola? Det gjorde jag i alla fall imorse. Jag vaknade och hade panik för jag trodde vi hade glömt sätta igång alarmet. Så väckte Mattias och sa att vi var tvungen att gå upp, men då fick jag svaret, "det är lördag gumman". Så jag kunde somna om igen. Helt underbart!

Idag blir det nog en slapplördag skulle jag gissa på. Skönt att bara ta det lugnt en dag.
Ikväll ska vi tjejer ha en myskväll hemma hos Matilda. Det ska bli så roligt att var med allihopa, för det var verkligen längesen!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Kommer bli mys! :D (och gott...)

2010-02-13 @ 12:14:44
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0