fredag, helg och lov!

Hejsan, det var ett tag sen jag skrev nåt här nu känner jag. Men den här veckan har jag haft fullt upp.
I måndags tränade jag sen åkte jag till Evelina och Rickard. Älskling kom förbi också. Vi åt, kladdkaka, glass, popcorn och drack varm oboy framför filmen "yes man". Myskväll!
I tisdags tränade jag sen åkte jag hem och planerade lite till Polenresan. Efter det fick jag för mig att åka in till stan och överraska Mattias. Och så blev det, jag fick skjuts av Sofia in till stan, sen sov jag hos älskling.
I onsdags var det skola, sen hem till Mattias igen. Mys och slapp kväll.
I torsdags åkte jag hem efter skolan. Jag bakade muffins hela kvällen. Sen fick jag besöka av min bästaste!
Nu återstår bara två lektioner sen är det LOV! Det är så otroligt efterlngtat just nu!
En snabb genomgång av min vecka.


Bild från kryssningen förra året


Kommentarer
Postat av: Josefin

Det verkar som att du är lika dålig som syrran på att uppdatera bloggen! ;) Miss You! <3

2010-04-12 @ 23:48:21
URL: http://josefin12.blogg.se/
Postat av: Jenna

Uppdatera din blogg Amanda ;-)

2010-05-05 @ 10:17:25
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0