min helg

I fredags hade jag en jätterolig kväll hemma hos Victoria! Nästan allt blev som vi tänkt :), och jag hoppas att det som gick fel kommer att lösa sig!
Jag sov hos min älskling! :)



Igår vaknde jag och älskling ungefär halv ett, en riktigt välbehövd skönhetssömn! ;) Vi åt frukost och sen slappade vi hela dagen.
På kvällen gick vi på bio, vi såg BECK- i stormens öga, den var riktigt bra tycker jag. På vägen hem köpte vi kinamat, otroligt gott! Min onyttiga pojkvän köpte godis också, men jag klarade mig hela kvällen från att inte ta en enda. Jag kan ju inte svika tjejerna och mitt godisförbud heller ;)!
Jag somnade ett tag vid tven och när jag blev väckt så var jag så pigg så jag inte kunde somna. Inte så smart.. Menmen tillslut så somnade jag också :)


Även idag vaknde jag hos älskling. Jag tog tolvbussen hem och på bussen satt min lillebror, så jag fick som tur var någon att prata med.
När vi kom hem åkte jag, mamma, veronica och mina småbrorsor till mormor och morfar och fick supergod mat. Efter det åkte jag till pappa. Det var så roligt att få träffa honom igen!


Nu är jag hemma och ska snart titta på "ensam mamma söker", det är lite mysigt.
Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag har haft!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0