Lördag

Det är lördag och jag har haft blogg i en vecka, än så länge tycker jag att jag har klarat det rätt bra ;)

För det första vill jag bara säga att,
Det bästa jag vet är att vakna upp brevid älskling!

Jag och min lilla gubbe vaknade för ett tag sen. Vi låg kvar i sängen ett tag och tittade på tv, sen gick vi upp och tog en dusch och åt fukost.
Nu sitter jag här själv i lägenheten för hela hans familj borta och Mattias stack nyss också på match. Lite tråkigt att jag inte kan titta på matchen, men jag ska sjunga ikväll så jag måste hem och träna på låtarna.
Evelina och Rickard kommer snart och hämtar mig, jag får åka med dom hem så jag skipper åka buss, sköönt! Josefin är hemma i helgen också så det ska bli jätteroligt att få träffa henne igen!

Ha en bra lördag!
puss


Kommentarer
Postat av: köttbulle

hoppas de går bra att sjunga ikväll!<3

2009-09-12 @ 14:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0