Torsdag

Jag har inte haft tillgång till dator förns nu.
Igår hade jag i alla fall studiedag och det var otroligt skönt! Så igår sov jag hos älskling och var med honom hela dagen. Vi gick på stan och han hittade en superfin mössa och tröja, och jag köpte en present till Maria. Efter det gick vi hem och åt, vi fick supergoda pannkakor. Sen var det bara att byta om och halvspringa till friskis för att komma i tid till träningen. När den var slut gick jag till älskling igen, jag fick se han i nya tröjan och han var hur snygg som helst! ;) Vi gick och köpte godis, sen tog jag halv nio bussen hem.
Det är på ett sätt skönt att komma hem, men samtidigt blir det så grymt ensamt. Det är nämligen så att jag hatar att sova själv!

På grund av studiedagen vi hade igår, blev jag förvirrad och fick för mig att det var söndag. Så när jag vaknade imorse kändes det skönt när jag väl kom på att det inte alls var måndag, utan torsdag. Så snart är det helg, hur underbart är inte det då!



Jag slutar tre idag och då ska jag hem och vara barnvakt åt lillebror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0