Torsdag

Den här torsdagen blev inte som jag tänkt mig..

Jag vaknade hos älskling. Han hade sovmorgon, så jag fick gå upp själv.
På språket fick jag så otroligt ont i magen och i huvudet, så jag var tvungen att gå ifrån den lektionen. Jag gick tillbaka till borgis för att hämta min väska. Sen åkte jag till Evelina. Jag fick mat där, och då försvann mitt "magont". Så det berodde antagligen på att jag inte ätit..
Jag skulle ta tvåbussen hem, men den körde ifrån mig, så jag fick gå och lägga mig på golvet i pappas så kallade "jobblabb". Jag sov i ungefär en timme tills pappa slutade och då åkte vi hem. Pappa skjutsade mig till mamma. Så fort jag klev innanför dörren så stod maten klar. Så jag åt, sen har jag bara suttit och pratat och diskuterat med mamma och Thomas om allt mellan himmel och jord.

Nu ska jag gå och lägga Simon för ingen är hemma. Sen ska jag nog försöka somna tidigt själv också, för jag är otroligt trött!



God natt gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0