Tisdag

Idag har vi haft skridskor på gympan. Det måste ha vart den roligaste gympalektionen på väldigt länge. Gud vad vi skrattade!




Haha!

Efter skolan åkte jag till Valbo. Jag jobbade från kvart i fem till kvart över åtta. När jag slutade kom pappa och hämtade mig. Det är skönt att slippa ta bussen först till stan och sen ta nästa till Hedesunda. Det uppskattas stort när skjuts väntar efter jobbet ska ni veta. Tack papi!
När jag kom hem satte jag mig på motionscykeln och trampade på i en halvtimme. Gud vad jag har ont i stjärten nu alltså. Otränad tjej! Efter det pluggade jag lite italienska. I hopp om att bevara mitt MVG, men det kan jag bara glömma!
Oj vad mycket jag har hunnit med idag. Aja, nu ska jag ta och dricka lite glögg och äta pepparkakor. Sen ska jag sova!


Natti natti

Kommentarer
Postat av: amanda

Du får skicka bildena till mig sen !! :D<3

2009-11-25 @ 22:26:58
Postat av: svar:amanda

Haha, ja det ska jag göra ;D<3

2009-11-25 @ 23:23:37
URL: http://traccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0