måndag

Det är måndag och en ny vecka. Jag gillar inte måndagar så mycket, det är språk och massa annat jobbigt i skolan. Och inte blir det bättre när man kollade matsedeln för veckan. Jag kan bara säga att det ser allt annat än ljust ut! Så idag åt Fanny, Amanda, Moch jag på american pizza place. Det var i alla fall gott!
Efter skolan gick jag på stan med Matilda en snabbis. Tråkigt att jag är så dålig att hålla i min ekonomi. Jag får bara gå runt och kolla i affärerna ett tag till helt enkelt. Aja, jag får väl skylla mig själv, haha.

Nu har jag en massa plugg att ta tag i. Jag har nämligen italienskprov på fredag och det ska inte gå som det gjorde sist!

 

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0