måndag

Det är måndag och en ny vecka!
Jag började den här dagen på bästa sätt! Vakna upp med älskling + sovmorgon. Det kan inte bli bättre!
Efter skolan gick jag hem till min lilla sjukling och lämnade lite skolböcker. Sen var jag kvar hos honom ett tag.
När jag kom hem stod maten på bordet, så det var bara att hugga in. Jag slapp äta bacon och det tackar jag för. Istället blev det korv, makaroner, majs och stekt ägg. Det var godare än det låter, haha.
Nu ska jag och mamma baka bullar och pepparkakor. Hoppas på att det blir lite bullar och kakor också, det kan man aldrig garantera när jag hjälper till, haha!

Kommentarer
Postat av: Annso

Du som är så duktig på att baka vet jag sedan tidigare=)kramis

2009-11-10 @ 20:48:41
Postat av: svar: Annso

Haha, ja det blev inte så dumt faktiskt;) kram

2009-11-11 @ 14:05:46
URL: http://traccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0