pannkakstorsdag!

Idag vaknade jag hos älskling. Jag kan inte fatta att jag har haft såna problem med att gå upp den här veckan. Jag längtar väldigt mycket till jullovet nu!  Det känns som att jag inte har fått sova ut på flera veckor. På veckodagarna går jag upp till skolan. Och när det väl blir helg, så ska jag upp tidigt för att jobba. Gud så trött man blir! Men jag klagar inte för jag är faktiskt väldigt glad att jag har ett jobb. Extrapengarna behövs verkligen för min del!

Efter skolan gick jag och Matilda på stan. Vi uträttade massa saker. Och jag har köpt julklapp till min älskling. Men eftersom han kanske läser det här, så kan jag inte berätta vad han ska få. ;)
Jag hittade en söt klänning också. Jag älskar spets!




Lite bilder på klänningen.

När jag kom hem gick jag först och hämtade Simon på fritids. Sen lagade jag pannkakor. Det är ju faktiskt torsdag.



Nu ska jag göra läxor, baka en kaka och sen ska jag tvinga mig upp på motionscykeln ett tag. Det behövs efter allt jag ätit idag, haha!



Igårkväll var jag på personalfest. Det var faktiskt riktigt roligt tycker jag. Helt klart en lyckad kväll! Men höjdpunkten på kvällen var ändå efter festen, när jag åkte hem till min älskling. Myys!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar Dig Lilla Gumman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och tack för i kväll!

Varma kramar Mamsen

2009-12-04 @ 01:08:05
Postat av: svar: Mamma

Älskar dig också mamma, hur mycet som helst!!!

Tack själv, det var en mysig kväll!

Puss och kram Amanda

2009-12-04 @ 07:16:49
URL: http://traccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0