min helg

Helgen har för det mesta spenderats med min älskling, det gillar jag! :)
I fredags åkte jag, Vicc, Matilda occh Elin till Andersberg. Lite senarepå kvällen tag tog jag bussen till älskling. Jag sov där.
I lördags sov vi ut länge. Jag har inte gjort det på typ tre månader känns det som, så det var väldigt skönt! Vi hade en riktig slappdag och så tog vi en promenad i snövädret också, det var väldigt kallt! Jag tog fyrabussen hem för att fira lill-julafton med Veronica. Vid nio kom Mattias till mig. Det blev en hemmakväll även i lördags.
Idag spenderade vi morgonen och även förmiddagen i sängen. Vid ett åt vi frukost, sen satte vi på oss massa kläder och gick ut i snövädret. Vi åkte pulka och hade det hur roligt som helst! ;) Efter en timme ute i snön gick vi in i duschen och tinade upp oss. Sen slappade vi med syster famför one tree hill. Vid fem åt vi mat och sen hade vi lite julpyssel, mysigt!

Jag som snögubbe;)








Nu är jag hos älskling och vi ska snart sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0