måndag

Idag är det måndag och vår näst sista dag i skolan. För imorgon ska även jag och alla andra gymnasieelever i Gävle få sluta. Det känns så otroligt onödigt att vi inte fick sluta i fredags som de flesta andra skolor tycker jag. Vi har ändå inte gjort nästan någonting idag. Men som en av mina lärare sa, "det spelar ingen roll vilka sista dagarna är, för det blir ändå de sista jobbiga dagarna". Det är sant, alla sista dagar i skolan är så värdelösa, man gör inget.
Imorgon får vi i alla fall jullov och det är väldigt efterlängatat från min sida! Det ska bli så otroligt skönt!

Nu sitter jag och skriver de sista på novellen och turism-saken som ska vara inlämnat imorgon. Varför lyckas jag alltid vara ute i sista sekunden för, så typiskt mig! Jag har faktiskt lite julklappar kvar att fixa också, fy skäms Amanda! Det är ju faktiskt bara tre dagar kvar till julafton. 
En sak som är väldigt positiv är det ser ut som att vi kommer få en vit jul i år, det älskar jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0