Stockholm

Igår kom jag till Stockholm ungefär halv ett och då kom min syster och mötte upp mig. Vi tog tunnelbanan hem till henne för att lämna min väska och göra oss i ordning lite. Sen tog vi bussen till Frihamnen (Tv4 huset) för att vara med på en inspelning av Carolina Gynnings program, "Dagens man". Vi mötte upp Fanny och sen gick vi in. Det var faktiskt roligt. Efter det tog åkte vi till mammas kusin som fyllde år. Vi fick god mat, fika, tårta och godis, otroligt gott! Vi sov där.

Idag gick vi upp rätt så tidigt. Vi åt frukost, sen åkte vi till stan för att ta en shoppingrunda. Det är väl ett måste när man kommer till Stockholm tycker jag ;) Vi har varit borta hela dagen. Jag hittade lita saker. En svart väst, en vanlig vit t-shirt, löpartights och jympaskor.

Nu ska vi äta Josefins supergoda kycklingwok. Sen får vi se vad som händer ikväll! :)

Ha det bra
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0