Sovmorgon- det gillar vi!

Vaknade hos älskling. Jag hade sovmorgon idag så jag låg kvar ett tag till, medans Matte fick gå upp och göra sig klar. Han var lite avundsjuk.. ;)
Matilda hoppade av på Söder och tog två-bussen med mig till skolan. Vi hade vår första idrottslektion så det var bara lite genomgångar och så. Efter det så var det lunch, tacos! Jag har nog aldrig ätit så mycket i skolan någonsin! Under lunchen fick jag världens huvudvärk. Jag somnade på engelsklektionen, så jag bestämde mig för att gå hem..
Nu sitter jag hemma med min lillebror som också var hemma idag. Jag ska nog försöka vila lite nu, för snart ska jag hämta min andra lillebror på fritids, och då kan jag lova att det blir full fart.

Ikväll är det ju IDOl från Gävle också, det får jag verkligen inte missa! 

puss




 
Idag bjuder jag på en bild sen i söndags, när Samuel och jag var ute och fotade.

Kommentarer
Postat av: Victoria

ÅH! Victoria storälskar Amandas design!

2009-09-16 @ 23:45:55
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/
Postat av: Svar: Vicc

Åh, Amanda storälskar den också! TACK SAMUEL!

2009-09-17 @ 09:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0