Inte måndag igen

Jag vaknade hos älskling och idag ville jag verkligen inte gå upp! Jag ville inte ens somna igårkväll för jag visste att så fort jag vaknar så måste jag göra mig klar för att gå till skolan.

Idag är det måndag och jag har en hel skolvecka framför mig.. Det är nåt jag inte ser fram emot, men på onsdag har vi i alla fall studiedag, så en dag mindre, det känns bra.
Efter skolan ska jag till Vicc, och ikväll ska vi träna. Skööön!


Jag vill bara säga att jag har gett upp mitt godisförbud. Jag har tänkt såhär: Varför gå miste om det godaste som finns?
Nej, nu ska jag äta godis när jag känner för det! Och just nu är jag sugen, så jag och matilda sitter och äter för fullt;)



Tack Josefin och Fanny för en jättemysig helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0