Måndag - torsdag!

Har inte haft tillgång till någon dator den här veckan, så jag tar allt på samma gång!


Måndag:

Amanda <3 Mattias = 6 månader



ett halvår tillsammans med dig mattias,
det har varit dom bästa månaderna i mitt liv!
jag älskar dig<3



Tisdag:

Efter skolan gick jag till Elin. Hennes lillasyster kom ut och öppnade dörren till mig. Hon är ju bara för söt! Efter ett tag kom vicc också. Vi pratade, åt popcorn och hade det treligt!
Sen gick jag hem till älskling som låg i badet när jag kom, så jag hoppade ner jag också. Vi mös med tända ljus. Efter det var det bara att sätta igång IDOl, så sjukt roligt att se! Jag älskar alla som tror att dom är duktiga men som sjunger så otroligt falkskt! haha
Sov hos min älskling!



Onsdag:
 
Vaknade rund halv nio för jag hade sovmorgon. Jag fick gå upp själv för sjuka älskling stannade kvar i sängen med sina halstabletter. Stackars liten! 
Inget speciellt hände väl i skolan, allt som vanligt, trappor upp, trappor ner! 
Efter skolan blev det en runda på stan med Vicc. Jag är ju rätt pank för tillfället, så jag fick inget nytt med mig hem. Vi båda var superhungriga så vi var tvungna att gå hem till Vicc för att äta lite, sen bytte vi om och gick till friskis för att träna! Så skönt att träna igen, har inte gjort det på ett tag känns det som.. Sen gick vi ofräscha hem till Vicc igen för att äta lite mat och till efterrätt åt vi glass, kände att vi fick göra det eftersom vi varit så duktiga att träna;) 
Jag kom hem lagomt till IDOL. Jag kan inte hjälpa det men jag älskar det programmet!
Efter det gick jag och la mig, man blir så trött efter en hel skoldag!



Torsdag:

Idag ville jag verkligen inte gå upp, jag satte på snooze typ fem gånger, men till slut var det bara att gå upp för att hinna med bussen.
Skolan har varit tung idag, + att jag har haft nackspärr som spökat idag, och det är allt annat än skönt! När vi slutade klockan tre var jag tvungen att skynda mig till stan för att hinna med bussen. Jag hatar att stressa till bussar, sånt kan förstöra en hel dag för mig! Men som tur var så hann jag med bussen. Och när jag kom hem så luktade det pannkakor i hela huset. Jag höll på att dö av hunger när jag kom hem, så det var inte alls fel! Det är så varmt ute så vi åt ute på altanen, så grymt skönt. Men det är nog sista gången man kan gör det i år, och det gillar jag inte!
Nu är det bara ungefär en timme kvar tills IDOL börjar!


Det var min vecka det,
Ha en bra kväll!
puss


Kommentarer
Postat av: Victoria

Va duttttia vi var på friskis!!

2009-09-11 @ 11:31:49
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Vi var på den med Brad Pitt :) Ska du åka med oss ut till Hedesunda imorn? Haha äh jag ringer dig istället!

2009-09-12 @ 00:26:05
URL: http://ewiis4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0