godis

Jag sitter ensam i Mattes rum, för han är på träning. Det är faktiskt lite ensamt, men jag roar mig framför tven och datan. Snart ska jag nog läsa lite i min bok också, "Pojken som kallades det" heter den. Verkligen en bok att rekomendera! Fast räkna med att du blir riktigt rörd, för den är så hemsk!
Mattes mamma kom nyss in med en godisskål och jag kunde inte låta bli att äta. Så på grund av mitt godisförbud så har jag förbrukat min godisdag för den här veckan.. Men det var lätt värt det! haha, godisråtta som jag är! ;) Men jag tycker själv att jag har varit väldigt duktig. I ungefär en månad har jag bara ätit dogis tre av dagarna, det är jag riktigt stolt över!


Nu vill jag att tiden ska gå snabbt, så min lilla älskling kommer hem snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0