första dagen på veckan

Det är måndag men på nåt sätt känns det som mitt i veckan..
Somnade tidigt igår när jag skulle lägga lillebror. Jag vaknade halv sex och kom på att jag inte ställt något alarm, tack gode gud att jag vaknade ändå!!
I skolan hände väl inget speciellt, men jag tycker måndagarna är väldigt sköna! Vi har typ tre timmars drama efter lunch och det är hur slappt som helst!
Eter skolan gick jag på stan med Fanny ett tag. Sen kom Vicc och då fortsatte hon och jag en runda, sen gick vi vidare hem till henne. Vi åt middag sen stressade vi iväg på träning. Det var riktigt skönt att träna idag, men väldigt jobbigt är det!
Nu ska jag ta mig en dusch, sen ska jag göra nåt jag inte gjort på väldigt länge, tro det eller ej, men jag ska läsa bok!


Natti natti <3

en gammal, väldigt seriös bild på mig och vicc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0