fredagsmys

Idag har jag varit ledig, så jag sov till halv elva, det var otroligt skönt!
Jag tog ett-bussen till Valbo för att jobba. Jag och en till tjej var nya, skönt att inte vara ensam nyanställd. Det var roligt och jag tycker vi klarade det finfint :)

Maria och farfar fyller år idag, Grattis till dom! Men jag hann inte åka till båda. Så jag valde att åka till Maria. Det var väldigt roligt att träffa hela familjen igen, för det var ett tag sen.


En bild på söta födelsedagsbarnet Maria.


Och en bild på deras hund som sover på ett väldigt speciellt sätt ;)

Nu har vi lite fredasmys framför Idol, Camilla är ju bara för pinsam tycker jag, haha. Jag väntar förfullt på att få se vem som åker ut..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0