Tisdag

Igår bakade jag massa fina lussebullar i julmusik och tända ljus. Och jag fick lite bakhjälp på kvällen också. Min älskling kom på besök. :) Det var supermysigt!
Imorse hade vi lite sovmorgon så vi åkte med niobussen till stan. Men jag skulle inte ha haft något emot att ligga kvar i sängen med min älskling hela dagen!

Jag kom till skolan och då fick jag reda på att vår idrottslärare var hemma med sjukt barn. Så vi tjejer i klassen spelade volleyboll helt själva. Och herregud vilka utbrott jag fick! Ingen av oss fattade ju någonting! Haha!
Förövrigt har det faktiskt varit en ganska slapp dag i skolan. Vi slutade tre istället för fem. Det är ju bara för underbart!

När jag kom hem åt jag lite lussebullar och pepparkakor, mums! Nu har jag cyklat ett tag på motionscykeln också, jag känner mig väldigt duktig faktiskt! Jag tittade på "Unga mödrar" också. Jag säger bara en sak: Skaffa inte barn för tidigt! Man är inte redo för att ha ett barn när man är 16 år tror jag. Det många inte förstår tror jag är att man måste ta hand om ett till liv. Det blir liksom bubbelt.. Jag säger inte att det är fel att skaffa barn när man är ung. Känner man sig redo och vill ha ett barn, så varför inte? Jag menar bara att det kan vara klokt att vänta. Du hinner ändå!
Haha, nu spårade jag ut lite känner jag.

Ha en bra kväll i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: tack! :D jaa hon är så jävla fin!! himla vacker tjej :)

2009-12-01 @ 19:06:51
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: MATILDA

sv: tack igen! :D hihi! :)

2009-12-02 @ 10:51:48
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0