andra advent

Idag vaknade jag hos älskling. Jag ställde klockan lite för tidigt. Så i en timme låg jag och tittade på när Mattias sov. Haha, det var faktiskt roligt. När klockan ringde igen, så var jag tvungen att gå upp på riktigt. Så jag åt en snabb-frukost. Sen halvsprnag jag till bussen. Jag jobbade mellan 11.45-15.15 idag.
Nu har jag precis tryckt i mig en pizza. Gott!
Min söndagskväll kommer spenderas framför tven. :)

Det är ju andra advent också. Det gillar jag!




Igår
var jag och Mattias på bio. Det blev inget i fredags, så det blev igår i stället. Vi tittade på 2012. Jag tycker faktiskt att den var helt okej. Inte den bästa film jag sett, men helt klart sevärd.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja det hade varit mysigt att ha dig med!! Men du har ju blivit "vuxen" nu och jobbar ;) Då får man hoppa vissa saker, haha! Hoppas vi ses snart snuttan!

2009-12-07 @ 14:57:30
URL: http://ewiis4.blogg.se/
Postat av: .

Vart jobbar du?

2009-12-07 @ 18:10:32
Postat av: svar: .

jag jobbar på mc donalds :)

2009-12-07 @ 21:35:37
URL: http://traccan.blogg.se/
Postat av: vera

jättebra blogg men tråkigt att du skriver om din "älskling" hela tiden. det är älskling hit och älskling dit. "jag älskar min älskling så mycket". det är väl din blogg och inte hans? eller har ni förhållandet för att du ska kunna skriva om det i bloggen?

2009-12-10 @ 16:18:53
Postat av: svar: vera

Roligt att du tycker om min blogg. Men i min blogg skriver jag vad jag känner för, vad jag gör om dagarna och så. Och vissa dagar är jag med honom och då skriver jag om det.

Och jag blev väldigt irriterad över att du sa: "eller har ni för hållandet för att du ska kunna skriva om det i bloggen?" Jag är väl tillsammans med Mattias för att jag älskar honom! Varför ska jag ha ett förhållande för att kunna skriva om det i bloggen? Nej det här förstod jag faktiskt inte! Jag kommer att fortsätta skriva som jag har gjort hittills, för än är det bara du som har klagat på hur jag skriver. Och antalet besökare har ingen betydelse för mig. Självklart blir jag glad när många läser min blogg och tycker att det jag skriver är bra. Men du ska inte känna något tvång att läsa om du bara tycker att min blogg handlar om "min älskling och hur mycket jag älskar honom". Men min blogg kommer att fortsätta handla om exakt samma saker så du vet.

2009-12-11 @ 10:26:56
URL: http://traccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0