Torsdag

Snart är det fredag och det betyder: Stockholmresa! :D

Jag älskar den här tiden på veckan. När jag har gjort mitt italiensktest (den enda läxan jag har för tillfället), så är skolveckan över för mig.

Inatt så sov jag hos älskling. Och efter skolan ska jag tillbaka dit. Det känns som att jag har flyttat dit, haha;) Nej, men alla där hemma är borta så jag är själv hemma tills på måndag och det betyder att jag bor hos matte! :)


Imorgon tar jag tåget till Stockholm. Jag och Fanny ska bo hos min syster och vi ska hitta på en massa skoj! :D

Ha det bra!
Puss  

Kommentarer
Postat av: Lolle

Jag hoppas vi träffas!<3 /Louise

2009-09-24 @ 15:45:28
URL: http://tiaraaa.blogg.se/
Postat av: svar: lolle

Det hoppas jag också! <3

2009-09-24 @ 18:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0