torsdag

Igår var det inte roligt alls att jobba! Jag var så otroligt trött och det var så lite folk. Så tiden gick hur sakta som helst. Jaja, när jag slutade så fick jag skjuts till min Söder av min arbetskollega, hahah jag tycker det låter så vuxet att säga arbetskollega, så jag var bara tvungen ;)

När jag kom hem till min älskling så blev jag på bra humör på en gång! Jag kom in på hans rum och det var jättefint och städat. Sängen var bäddad och där låg ett paket och en godispåse. Min älskling är bäst ska ni veta!! I paketet låg jättefina underkläder (ska visa bild sen). Jag är i alla fall jättenöjd!
Sen skulle jag duscha och när jag kom in där stod ett ljus tänt. Såna små saker betyder verkligen för mig. Jag blir så glad! Tack älskling för igår :)


Imorse vaknade jag av mig själv och tittade på klockan, den var tjugo över sju och vi hade inte ställt något alarm.. Tack gode Gud att jag vaknade ändå! Vi hann tills skolan i tid, i alla fall jag, haha.

Nu ska jag ha italienskprov. Jag hoppas det går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0