Tisdag

Igår fikade jag med brudarna, sen gick Vicc och jag och tränade. Vi är bara så duktiga tycker jag!
Efter träningen gick jag hem till Vicc och fick supergod mat. Sen gick jag i mörkret till älskling. Jag sov där inatt.

När alarmet ringde imorse tryckte jag på snooze flera gånger. Och jag bestämde mig för att skita i första lektionen. Så jag gick direkt till fjärran och väntade på alla andra. Vi hade simning på idrotten. Jag säger bara, att simma är hur jobbigt och skönt som helst! När vi simmat klart satte vi oss i bastun. sen stannade vi på fjärran och åt pommes till lunch. Gottgott!
Nu är vi tillbaka på skolan och vi har missat en hel lektion. Det betyder att vi duchade, åt lunch och tog oss till skolan på två timmar. Och på grund av det missade en hel lektion, det är inte okej.. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0