onsdag

Imorse fick jag en liten sovmorgon, jag åkte med Matilda och hennes mamma till skolan. Dagen började med idrott, basket och styrka. Så grymt skönt för just nu ömmar det i hela min kropp, det var grymt jobbigt!

Efter skolan följer älskling med mig till stan, för jag ska köpa jacka och skor. Får se vad det blir för nåt snyggt..
Sen tar jag bussen till Valbo, jag jobbar mellan halv fem och åtta. Och Amanda är inte på jobbhumör idag! Men det ska nog gå bra får jag hoppas. Jag har ju något att se fram emot i alla fall. För när jag har jobbat klart ska jag till älskling och det är alltid lika mysigt! :) <3

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du är Amanda. Roligt att du fått jobb. Lite extrapengar sitter aldrig fel :)

2009-10-15 @ 14:01:40
URL: http://frutrostek.blogg.se/
Postat av: sara

fin du är! :)

2009-10-15 @ 23:30:58
URL: http://saraosman.webblogg.se/
Postat av: .

hm, snygg bild, men ställer mig själv frågan om du ens lyssnar på bandet.

2009-11-15 @ 23:30:12
Postat av: svar:.

tack. Jag har lyssnat en del på dom, men det var inte därför jag köpte tröjan. Det gjorde jag för att jag tycker att den är snygg.

2009-11-16 @ 13:47:06
URL: http://traccan.blogg.se/
Postat av: Stefan

man kan väl ha tröjan endå, även fast man inte lyssnar på den. Om du ska ha så starka åsikter om vad amanda bär för kläder, tycker jag du ska ge fan i att vara anonym..Nej då ska du våga säga ditt namn också! :)

2009-11-18 @ 11:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0