min helg

Fredag: Efter skolan åkte jag hem till Matilda. Vi slappade bara framför datan. Sen kom mamma och hämtade mig. Josefin och Evelina var också hemma, jag älskar när dom är hemma! Vi åt pizza, sen mös vi med godis och popcorn framför idol.
Klockan tio kom jag på att jag ville åka till min älskling, så jag åkte med Evelina och Rickard till stan och överraskade honom. Det var väldigt skönt att träffa min älsklingpojke igen!

En väldigt dålig bild, men jag tycker om den!

Lördag: Vaknade jag hos älskling, vi åt frukost sen åkte vi till Valbo. Matte hade match där och jag skulle jobba. Jag jobbade till kvart i fyra, sen tog jag bussen till älskling. Vi tittade lite på sällskapsresan, haha den är ju bara för rolig! Sen åt vi mat, det var hur gott som helst vill jag lova!
Klockan åtta åkte vi till Andersberg för att partaja. En väldigt speciell kväll blev det, haha.
Jag sov hos älskling. :)

Söndag: Jag vaknade hos älskling. Min morgon spenderades i Mattes säng, för jag var hur trött som helst! Klockan tolv tog jag bussen hem.
Nu sitter jag i soffan med min syster. Jag tror att jag håller på att bli förkyld för jag har nyst minst 20 gånger idag. Och nejtack, jag vill helst vara frisk på lovet!

Gammal bild på mig och min syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0