igår och idag


Igår:
Gick jag upp tidigt för att sjunga för Thomas som fyllde år. Sen gick jag och la mig vid tven tillsammans med Simon, vi kikade lite på Jimmy Newtron, hah. Det blev lite långtråkigt så jag somnade och vaknade igen efter två timmar, det var skönt.
Jag gjorde mig iordning, sen tog Matilda och jag bussen till stan och sedan vidare till Valbo för att titta på min älsklings match. Dom var jätteduktiga (speciellt min Mattias!), fast dom förlorade..
Efter matchen fick vi skjuts av Mattes mamma hem till Hedesunda, så snällt. Mattias och jag bakade kladdkaka och hjälpte mamma lite, sen klockan sex kom allt folk för att gratta Thomas. Vi åt mat och fikade, sen gick vi och la oss.
Idag: Vaknade vi tidigt, jag gjorde frukost på sängen åt min älskling, som såg väldigt rolig ut i håret imorse, hahah.
När frukosten var uppäten gjorde jag mig klar för att åka och jobba. Jag fick skjuts av Elin, jättesnällt.
Det gick bra, fast det var väldigt stressigt!
Nu: är jag hemma och jag ska sova på stört!

Natti natti gott folk
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0