Helgen som gått

Fredag: Efter skolan gick Fanny och jag till stan. Vi fick för oss att vi skulle ta hål i öronen. Så vi letade frisörer som tog hål där vi ville. Till slut hittade vi en. Och därifrån gick vi nöjda med ett varsitt nytt hål.
Resultat!

Efter det tog jag och älskling bussen hem till honom. Jag var där till klockan fem, sen gick jag i spöregnet till Elin. Där var även Vicc, Matilda, Cilla, Angelika och Maja. Vi, eller ja, Vícc och jag lagade mat, haha. Vi åt och hade det mysigt. Efter det gick jag till älskling igen. Vi bakade kladdkaka och tittade på tv. 






Lördag: Klockan nio ringde klockan och det var dags att gå upp för att jobba. Jag fick jättegod frukost på sängen av min underbara älskling. Tack för det! Sen fixade jag till mig lite, och sen var jag tvungen att gå till bussen.
Klockan tre slutade jag och då tog jag bussen till nynäs för att titta klart på Mattes match. Det blev 6-6 och jag måste säga att det var en väldigt spännande match!
Jag följde med älskling hem igen. Vi åt kinamat, åt godis och tittade på tv. På kvällen gick vi på en kvällpromenad med lilla Roxie (Mattes systers hund). Sen somnade vi.



Söndag: Ringde klockan igen.. Dags att gå upp för att jobba idag också, tyvär var jag inte på humör. Men när jag väl kommit till jobbet, så gick det bättre än väntat. Det var fatiskt väldigt roligt att jobba idag.
Men det var väldigt skönt när jag väl hade jobbat klart också. Då åkte jag hem till älskling för att hämta mina grejer. Jag packade ihop mina saker och tog bussen hem.
Nu har jag precis ätit mat och det var hur gott som helst!
Ikväll ska jag nog gå och lägga mig tidigt för jag är väldigt trött..

Ha en trevlig kväll
Nattinatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart tog du hålet ? :)

2009-10-21 @ 20:07:58
Postat av: Anonym

asså salong typ :P

2009-10-21 @ 20:09:35
Postat av: svar: anonym

Ja, asså jag vet inte vad den heter.. Men den ligger ganska nära tågstationen. Liksom mellan stan och stationen, hoppas du hittar den! :)

2009-10-22 @ 09:48:25
URL: http://traccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0