helg

Nu är det helg för mig!

Efter skolan hälsade jag på min älskling och lilla Roxie. Det är så roligt att sitta och titta på hundar. De är så otroligt lättroade!
Jag var inte där så länge, för jag var tvungen att åka hem för att vara barnvakt åt Simon och laga mat. Jag gjorde superfina pannkakor och tände massa ljus, så mamma blev så glad när hoon kom hem.
Min söta mamma och mina fina hjärtpannkakor


Matilda har nyss varit här och vi har gjort vår "hemma matteuppgift" som vi fick eftersom vi ska vara lediga imorgon.
Jag ska också jobba för fösta gången på mitt nya jobb, det ska bli spännande! Hoppas det kommer gå bra :)
Jag var bara tvungen att ladda ut den här bilden också, jag älskar fullmåne. Det är så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0