<3

Jag älskar överraskningar! 
Igår fick jag ett sms där det stod att jag skulle gå ut till mitt rum. Och där ligger min älskling i sängen och i rummet lyser massa tända ljus. Du är bäst Mattias!<3




Inatt har jag vaknat flera gånger av att det bara rinner i min näsa (jag hatar att vara förkyld). Men som tur var somnade jag om. Så jag och Mattias vaknade ungefär klockan halv elva. Jag gjorde frukost på sängen till oss. Sen duschade vi och tog bussen in till stan. Jag följde med Mattias hem ett tag. Sen blev det fika på Java med Vicc, Matilda, Angelika och Elin. Vi satt och pratade och hade det mysigt. Sen följde jag med Vicc hem. Vi lagade mat och sen stack vi till friskis för att träna. P.g.a min förkylning så kändes allt mycket jobbigare än vad det egentligen var. Men det gick bra ändå.
Nu sitter jag hemma hos pappa och jag ska nog sova så fort jag bara kan, för jag är supertrött!

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0