3 november

Igårkväll fick jag för mig att åka till älskling. Och så blev det, så jag sov där inatt. Jag har saknat min lilla älskling hur mycket som helst! Det var ett tag sen jag var med honom, så det var skönt att träffa honom igen!


Jag gick upp halv nio imorse, för jag hade sovmorgon till nio. Vi hade simning första lektionen, så jag gick upp ur sängen, satte på mig min bikini och mina kläder, ät frukost, sen gick jag till fjärran. Skön morgon tycker jag.

Nu ska vi snart ha redovisning på vårt projekt som vi hållt på med i två veckor. Det ska bli spännande. Eller inte!
Efter det ska jag hem och äta sen ta bussen till stan igen. För ikväll blir det teater med dramat på skolan. Sen ska jag till Evelina och Rickard oh sova där. Mysigt!


Kommentarer
Postat av: Evelina

JAAA för det blir myspys! :)

2009-11-03 @ 14:22:40
URL: http://ewiis4.blogg.se/
Postat av: svar: Evelina

Jag har med mig en liten överraskning också för att göra det lite extra mysigt! ;)

2009-11-03 @ 17:44:49
URL: http://traccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0